Et iForløb er et elevhenvendt forløb, som tager afsæt i en iBog® eller i flere iBøger®. Forløbet er typisk designet af en erfaren underviser, som har afprøvet det i sin egen undervisning.
AFSÆTNING A og B
AFSÆTNING A og B
AFSÆTNING A og B
BIOLOGI C og KEMI C
BIOLOGI C og FYSIK C
BIOLOGI C og KEMI C
ENGELSK A og B
ENGELSK A og B
ENGELSK B og A
ENGELSK A og B
FILOSOFI C og B
FYSIK C
FYSIK A og B
FYSIK A og B
HISTORIE
HISTORIE A og B
HISTORIE
KS PÅ HF SAMT HISTORIE A OG B
INNOVATION
INNOVATION
INNOVATION
INNOVATION C
INNOVATION C
INNOVATION
INNOVATION B
INNOVATION
INNOVATION
INNOVATION
INTERNATIONAL ØKONOMI B og A
INTERNATIONAL ØKONOMI B og A
INTERNATIONAL ØKONOMI B og A
MATEMATIK B og A
PSYKOLOGI C og B
PSYKOLOGI C og B
PSYKOLOGI B og C
PSYKOLOGI B og C
PSYKOLOGI C og B
RELIGION C og B
RELIGION C
RELIGION C OG B
RELIGION C
RELIGION C og B
RELIGION C og B
RELIGION C og B
RELIGION
RELIGION
KS PÅ HF OG RELIGION C OG B
SAMFUNDSFAG C og B
SAMFUNDSFAG A
SAMFUNDSFAG A
Grydeklare forløb – kan bruges med det samme eller tilpasses.
Omhandler et afgrænset emneområde.
Giver mulighed for undervisningsdifferentiering.
Danner nye stier gennem materialet.
Hjælper til at planlægge undervisningen.
Du må kun indsætte henvisninger (links) til materiale, der er lagt på nettet af rettighedshaverne. Det har den praktiske fordel, at der er lavere risiko for at elever mødes af døde links, fordi materialet er fjernet eller har skiftet adresse.
Du må kun skrive eller indsætte tekst i tekstelementer, som du selv har alle rettighederne til.
Få mere at vide om iForløb og Forløbsbyggeren: Book en workshop
Kom godt i gang med Forløbsbyggeren: Se hjælpevideoer