Flot anmeldelse af frit tilgængelig lærerhenvendt iBog om ny teknologi i undervisningen.
Mange lærere står på bar bund, når inddragelse af ny teknologi skal vinges af på læringsmålene. Med Fra Kierkegaard til koder. Computational Thinking i gymnasiet i hånden kan du hente både inspiration og helt konkrete planer for undervisningen indenfor det humanistiske, samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige univers.
Fra Kierkegaard til koder. Computational Thinking til gymnasiet giver lærere en værktøjskasse, de kan dykke ned i – mens ledere får input til de overvejelser og opgaver, som ligger på deres bord i den brydningstiden, undervisningssektoren står midt i med nye teknologiske spillere i klassen.
"Bogen angiver ideer til, [.......] hvordan man kan få elevernes kreativitet i spil på en ny måde via denne fagre nye verden."
"Computational Thinking i gymnasiet – fra Kierkegaard til koder er henvendt til læreren med sin meget udførlige gennemgange af forløb og detaljerede forløbsplaner (med fokus på hvert enkelt modul!), så hvis du har mod på at arbejde med CT, er denne bog interessant for dig."
"Bogen skal have 5 ud af 6 stjerner, da den tager fat i emnet på en fremragende måde, [..]"