Afsætning B til EUX suppleres nu med to nye tværfaglige cases om Luksusbaby og Airtox.
Luksusbaby er inspireret af et virksomhedsbesøg hos Luksusbaby i Støvring i foråret med oplæg, faglig inspiration og kollegial dialog. Casen sætter fokus på bl.a. målgrupper, købsadfærd, promotionaktiviteter, liveshopping-events, mission, vision og værdier krydret med økonomiske nøgletal og udtalelser fra nøglepersoner i Luksusbaby.
Airtox er kendt for sine sikkerhedssko og ikke mindst sine effektive greb på marketing. Hvem genkender ikke taglinen "Fear Nothing"? Den massive brandingstrategi er inspireret af Coca-Cola. Når eleverne arbejder med casen, bliver de fx klogere på, hvad "blitzkrieg"-metoden dækker over. Airtox-casen berører bl.a. emnerne målgruppe, brug af influencers og international ekspansion.
Spørgerammerne i de nye cases er opbygget, så den imødekommer strukturen ved eksamen, dvs. med udsagn til diskussion, formulering af udfordringer samt bud på løsningsforslag,